BETINGELSER OG VILKÅR

Prosjekt Åpenhet AS

 

  1. GENERELT

 

Nedenstående vilkår kommer til anvendelse mellom den personen som kjøper kurs Finn gleden i eget liv eller Hvordan du skaper den gode samtalen med en som strever med ufrivillig barnløshet eller medlemskap i medlemsportal («Kjøper») som er navngitt i avtalen («Avtalen») og Kursholder Cecilie Hoxmark (heretter Prosjekt Åpenhet / selger / selgeren) Org. nr: 929407857. Disse vilkårene er en integrert del av Avtalen.

 

© 2023 Prosjekt Åpneht AS (copyright). 

 

 

  1. PARTENE 

 

Selger er:

Cecilie Hoxmark

Orreleiken 25

1388 Borgen

Norge

 

e-post: [email protected]

tlf: +95459209

Org. nr: 929407857

 

og betegnes i det følgende som selger/selgeren eller Prosjekt Åpenhet AS.

 

Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som kjøper/kjøperen.

 

  1. KJØP av Prosjekt Åpenhet AS

 

 

A Kjøper får tildelt tilgang til en digital medlemsplattform, heretter kursportal. Kursportalen skal disponeres personlig kun av Kjøper. Kursportalen kan ikke overdras eller lånes bort.

 

  1. Prosjekt Åpenhet AS sine kurs er beskyttet av åndsverkloven (copyright) som innebærer at deling av leksjoner, lydfiler, pdf-er, livesendinger - i sin helhet eller annet kursmateriale i offentlig rom og sosiale medier, ikke er tillatt.

 

  1. Kjøpet gjelder fra og med kjøpsdato.  

 

  1. Kjøpet/tjenesten er personlig og kan ikke overdras eller benyttes av andre enn Kjøper.

 

  1. Kursene og medlemsportalen er online plattform, og det kan oppstå hendelser hvor Kjøper i korte perioder ikke får tilgang til kursportalen av årsaker utenfor Prosjekt Åpenhet AS sin kontroll, eksempelvis vedlikehold av nettsider/kursportal hos leverandøren, heretter Kajabi, problemer med nettverk, og Force majeure.

 

 

 

  1. PERSONOPPLYSNING OG KOMMUNIKASJON

 

  1. Registrerte personopplysninger behandles konfidensielt.
  2. Prosjekt Åpenhet AS har taushetsplikt og vil ikke dele noen opplysninger om Kjøper informasjon med noen.
  1. Informasjon om tjenesten vil primært bli sendt til den e-postadressen eller postadressen som medlemmet har oppgitt.

 

  1. BETALING

 

Kjøper kan betale med kredittkort, debetkort Stripe eller Vipps ved betaling. 

 

Kjøper kan delbetale med Stripe. 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. ANGRERETT

 

Mine kurs er ikke aktiviteter knyttet til jobb eller utdanning, og går inn under § 22 m i Lov om opplysningsplikt og angrerett ved fjernsalg og salg utenom faste forretningslokaler, hvor det fremgår at det ikke lovbestemt angrerett på tjenester knyttet til fritidsaktiviteter.

 

Kurset går også inn under §22n, "Digitalt innhold som ikke leveres på et fysisk medium, dersom leveringen er begynt med forbrukerens uttrykkelige samtykke og forbrukeren erkjenner at angreretten dermed går tapt." Denne godkjennelsen ble gjort ved kjøp. Det er dermed ingen angrerett på dette kurset. 

 

 

 

  1. Mangel ved varen - kjøperens rettigheter og reklamasjonsfrist

 

Hvis det foreligger en mangel ved tjenesten må kjøper innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget, gi selger melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen. Kjøper har alltid reklamert tidsnok dersom det skjer innen 2 mnd. fra mangelen ble oppdaget eller burde blitt oppdaget. Reklamasjon kan skje senest to år etter at kjøper overtok varen. Dersom varen eller deler av den er ment å vare vesentlig lenger enn to år, er reklamasjonsfristen fem år.

 

Dersom varen har en mangel og dette ikke skyldes kjøperen eller forhold på kjøperens side, kan kjøperen i henhold til reglene i forbrukerkjøpsloven kapittel 6 etter omstendighetene holde kjøpesummen tilbake, velge mellom retting og omlevering, kreve prisavslag, kreve avtalen hevet og/eller kreve erstatning  fra selgeren.

 

Reklamasjon til selgeren må skje skriftlig.

 

 

  1. Konfliktløsning

 

Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig  på  telefon 23  400  600  eller www.forbrukertilsynet.no.

Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr.

 

 

  1. Betingelser for deltagelse på kurs.

 

Selger tar seg friheten til å melde ut deltagere som utviser ubehagelig oppførsel, uakseptabelt språkbruk, eller som på noen måte skaper en negativ atmosfære for andre deltagere eller Prosjekt Åpenhet AS.

 

Målet er å skape et positivt og trygt miljø der alle kan dele erfaringer, stille spørsmål, og lære sammen på en konstruktiv måte.

Selger ønsker at Prosjekt Åpenhet kurs og medlemsskap skal være en hyggelig, inkluderende og støttende plass for alle, og vil at alle skal behandle hverandre med vennlighet, respekt og høflighet.

 

  1. Levering

 

Kjøper får tilgang til alle moduler ved kjøp og betaling av kurset er gjennomført.

Hvis ikke leveringstidspunkt fremgår av bestillingsløsningen, skal selgeren levere varen til kjøper uten unødig opphold og senest 30 dager etter bestillingen fra kunden. Varen skal leveres hos kjøperen med mindre annet er særskilt avtalt mellom partene.

 

 

  1. Opphavsrett

 

Opphavsrett © Prosjekt Åpenhet AS. Alle rettigheter er beskyttet. Det er strengt forbudt å kopiere, distribuere, publisere eller endre ethvert materiale som finnes på Gøril Nilsens nettsider og portaler.

 

 

  1. Ikke offentlig sverting

 

I tilfelle at det oppstår en tvist mellom Kjøper og Prosjekt Åpenhet AS, samtykker Kjøper ved kjøp at den eneste arena for å løse en slik tvist skal være internt i selskapet. Du samtykker i at du ikke vil delta i noen atferd eller kommunikasjon med en tredje part, offentlig eller privat, som vil føre til offentlig sverting av selskapet.

 

 

  1. Force majeure

 

Dersom Prosjekt Åpenhet AS blir forhindret fra å levere eller foreta pliktig omlevering – eller blir en slik leveringsplikt urimelig tyngende som følge av arbeidskonflikt eller enhver annen omstendighet når partene ikke kan råde over den, så som brann, krig, mobilisering eller uforutsette militære innkallelser av tilsvarende omfang, rekvisisjon, beslag, valuta restriksjoner, opprør og oppløp, knapphet på transportmidler, alminnelig vareknapphet, innskrenkning i tilførselen av drivkraft, samt mangler ved eller forsinkelser av -leveranser fra underleverandører eller produsenter som følge av slike omstendigheter som omhandles i dette punkt, er Prosjekt Åpenhet AS fritatt for alt annet ansvar enn i reklamasjonstilfeller og kreditere den mangelfulle vares kjøpesum.

 

 

  1. Oppsigelse av medlemskap

 

Dersom Kjøper velger Medlemskap etter endt kurs må det tegnes og kjøperen selv som må si opp abonnementer, som ellers vil bli løpende med månedlig betaling.

 

 

  1. KONTAKTINFORMASJON

 

Kontakt Prosjekt Åpenhet AS:

 

 

© 2023 Prosjekt Åpenhet AS Med enerett (copyright).

 

 

Denne avtalen skal reguleres av og tolkes i samsvar med gjeldende Norske Lover.

Salgsbetingelser